מחפשים איפה לטייל? עשרת המומלצים של קובי פינקלר

נתי קאליש No Comments on מחפשים איפה לטייל? עשרת המומלצים של קובי פינקלר

במיוחד לימי בין הזמנים, כתב התיירות של "קול חי" קובי פינקלר הגיש הבוקר בתכנית "יוצאים לדרך" מגוון אופציות מעניינות לטיולים בכל רחבי הארץ, בצפון בדרום, ובמרכז | פינקלר שוחח עם מרואיינים ממקומות שונים בארץ שהמליצו על טיולי שטח, אתרי טבע, סיורים מרתקים, ועוד הרבה הפתעות | הכל בכתבה שלפניכם

קובי פינקלר
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בפתח התכנית "יוצאים לדרך" שוחח פינקלר עם ד"ר סיגלית הרץ, ממוזיאון הטבע התנכ"י בבית שמש, שסיפרה על החוויה במקום, ועל החיות התנכיו"ת שהם מחזיקים אצלם בגן החיות המיוחד. מהם השועלים ששמשון קשר בזנב? ומאיזה חילזון מייצרים את ציצית התכלת? הכל בריאיון המלא:

לאחר מכן המשיך פינקלר צפונה, והגיע למירון, ושוחח עם יצחק אסרף מדריך הטיולים ממירון, שסיפר מה יש לראות באזור מירון בנוסף לציונו של התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי. בית הכנסת העתיק, עליו נאמר שכשהוא יפול ויקום מספר פעמים יבוא המשיח. רוצים לדעת איך להגיע לשם? האזינו לשיחה:

מהצפון הרחוק, ירד פינקלר לדרום הארץ, ושוחח עם החוקר אלון שריג, מתיירות ירוחם שהסביר על סיורי לילה של עששיות ועקרבים, ועל טיולים נוספים שהם מציעים באזור הנגב. מפחדים שעקרב יעקוץ אתכם? שתאזינו לשריג, לא תפחדו יותר:

אם כבר הגעת לירוחם לטיול לילי, אל תעזבו לפני שתשמעו את קרן גיספן, שמתארת מה אפשר לראות בעיר ביום. סיור מרתק שמתאר את ההתיישבות הראשונה בעיר, בשילוב עם סיור במקומות הטובים ביותר בעיר:

מהדרום והעקרבים, חזר פינקלר לצפון לשיחה מיוחדת עם פיני אלמוג, הראשון שהגה את אטרקציית הקייאקים בישראל, שהסביר על החוויות שאפשר ליהנות מהם ב"פארק הירדן".

מהירדן הצפין פינקלר עוד צפונה לרמת הגולן, ושוחח עם יעקב סלבן מתל סאקי, ששיתף בפעילות המקום, על חדרי בריחה שהם מציעים, וביקור במקומות מרתקים שנושאים בחובם סיפורים ממלחמת יום הכיפורים.

מעט דרומה משם, נמצא האתר המורשת הלאומי עין קשתות, עליו סיפרה אבישג מרומי, על בית הכנסת העתיק שנמצא במקום, שם תוכלו לקבל סיור שמשלב היסטוריה וארכיאולוגיה עם פעילות משפחתית:

בצפון היינו, בדרום גם, ומשם המשיך פינקלר לגוש דן, ושוחח עם חנוך לבנה, מדריך בבית הכנסת העתיק "מקווה ישראל", שהסביר על הסיור שהם עושים במקום, ועל הסיפור המיוחד של המקום. שמעתם על כיכר הדוידקה בירושלים? כאן תשמעו איפה ייצרו אותה:

ואיך אפשר בלי טיול בבירתנו ירושלים? לשם כך שוחח פינקלר עם מיכאל ברוכי מעיר דוד, שסיפר על הסיורים והחוויות שהם מציעים למטיילים שמגיעים למקום. והשנה, הפתעה מיוחדת וחדשה שנפתחה לראשונה:



0 תגובות